Liefs uit bibbers Bbbbbolivia...! - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Corinda Holdermans - WaarBenJij.nu Liefs uit bibbers Bbbbbolivia...! - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Corinda Holdermans - WaarBenJij.nu

Liefs uit bibbers Bbbbbolivia...!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corinda

07 Juli 2008 | Bolivia, La Paz

heyyy!!
Hier zijn nog een paar foto`s van Banos, de market in Otovalo en lago Cuicocha.
We zitten nu in de vieze stinkstad La paz, in Bolivia. Het ademt hier best moeilijk vanwege alle smog, uitlaatgassen en doordat het op 4000 meter hoogte ligt. Bibbers!!!

Ik vertel jullie snel hoe Machu Pichu was. We hebben de laatste tijd veel trekkingen gedaan dus nu is het even tijd om te relasxen (en inkopen te doen) erg leuk!!

dikke kus corinda en schrijf jullie snel weer !!

En o ja tussen het shoppen door zit ik ook nog 5 dagen in de jungle in Rurrenabaque!!
Tsjau, hasta luego!

  • 08 Juli 2008 - 07:48

    Laura:

    Meissie,
    Wat een prachtige foto's weer! Geniet nog even van je laatste maandje in Zuid-Amerika, hier zijn de uitzichten niet zo mooi hoor :-)
    Dikke kus, Laura

  • 08 Juli 2008 - 10:53

    Karin:

    hai wereldreiziger,

    Geweldig weer die foto's!! En wat heb je toch veel gezien en meegemaakt in al die maanden!
    Wat gaat het snel zo'n jaar.Geniet nog maar lekker van die mooie momenten!

    Veel liefs Marco,Karin en een kus van Naomi.

  • 08 Juli 2008 - 17:48

    Gitte:

    Hai lieverd!!

    Het zijn weer geweldige foto's. Nog 2 weekjes en dan hebben we hier ook eindelijk vakantie. Lekker 6 weken. We gaan 4 weken naar France, en daarna zie ik je weer!!!
    OLE!!

    Geniet er nog van!

    Doeidoei xxx

  • 08 Juli 2008 - 19:45

    Yvet:

    Je mag ook wel even vertellen dat wij weer zijn herrenigd vandaag!!

    Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk!!!

  • 09 Juli 2008 - 17:21

    Toos Poortvliet:

    Geniet nog even want over een paar weken ben je weer thuis als alles goed gaat. Voor jou misschien niet zo'n fijn vooruitzicht maar voor de achter blijvers een geruststelling.
    Corinda, het is een leuke vriend hoor.
    Groet, Ome Daaf en Tante Toos

  • 09 Juli 2008 - 18:58

    Liekie:

    Hai !

    bizarre foto's weer, vooral die van jullie saampjes heel lief ! Geniet nog er nog van en dikke kus van ons alle drietjes,

    robert, angelique en tim

  • 09 Juli 2008 - 20:20

    Aline:

    He meis,

    Prachtige foto's, mooi land, mooie cultuur en leuke mensen! Geniet nog maar ff van de laatste paar weekjes!

    xxxxx

  • 11 Juli 2008 - 10:00

    Roy:

    Heyhey, stop jij nu nooit met reizen? Ik ben nu in scandinavie voor een maandje. Ook mooi hoor, en vlak bij huis!
    Have a good one, groetjes Roy

  • 11 Juli 2008 - 18:08

    De Schippertjes:

    Hoi Corinda,
    geniet er nog even van... tot over een paar weekjes.

    Dikke kus
    Bert Jacqueline Olaf en NielsX

  • 13 Juli 2008 - 16:05

    Hilda:

    Hoi,
    Wat een mooie verhalen en foto's je ziet echt een hoop van deze wereld.
    Ik wens je nog een paar fijne weken.
    Ik ga over vier weken weer naar Alanya.

    Groetjes,
    Hilda

  • 13 Juli 2008 - 19:56

    Arie Geneugelijk:

    Beste Corinda
    Elke keer genieten we weer van je prachtige foto's. Nog veel plezier toegewenst.

  • 14 Juli 2008 - 12:08

    Mamma Mavis:

    Hoi Corinda,

    Wat beleef jij toch geweldige dingen, het is helemaal te gek!
    Door jou kunnen wij hier ook genieten!
    Veel plezier nog de laatste maand!
    Groeten, Teun, Marian, Donna, Vicky en Mavis van Dam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corinda

heyy, Ola! Eindelijk is het dan bijna weer zover. Ben ook alweer veel te lang in Nederland geweest (1,5 jaar). Nu word het tijd om Zuid Amerika te gaan ontdekken. Dinsdag 25 september vlieg ik naar Argentinie, waar ik eerst een maand spaanse lessen ga volgen. Daarna ben ik van plan om voor in totaal een jaar rond te reizen door Zuid Amerika en mischien nog vrijwilligers werk te gaan doen. Mijn plan is om in Argentinie te beginnen, van waar ik naar Antartica reis, Chili, Brazilie om carnaval mee te maken, Bolivia, Peru de Inca Trail lopen, Ecuador, de Galapagos Eilanden, dan met de boot de amazone door van Peru tot aan de oostkust van Brazilie, waar vandaan ik weer naar beneden naar Rio de Janeiro reis. Vanuit Rio vlieg ik nog voor ongeveer een week naar New York en dan is het weer tijd voor Nederland.. Maar eerst nog lekker veel doen en genieten. Als jullie me heel erg missen kunnen jullie me natuurlijk altijd op komen zoeken. hi, hi. Nou ik hoop veel van jullie te horen. Ik vind het namelijk altijd erg leuk om jullie reacties te lezen en kijk daar erg naar uit. Dikke kus en mischien tot in Zuid Amerika.. liefs corinda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 57966

Voorgaande reizen:

25 September 2007 - 26 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: