Mijn eerste reis - Reisverslagen van Corinda Holdermans - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Corinda Holdermans - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

heyy, Ola!
Eindelijk is het dan bijna weer zover. Ben ook alweer veel te lang in Nederland geweest (1,5 jaar). Nu word het tijd om Zuid Amerika te gaan ontdekken. Dinsdag 25 september vlieg ik naar Argentinie, waar ik eerst een maand spaanse lessen ga volgen. Daarna ben ik van plan om voor in totaal een jaar rond te reizen door Zuid Amerika en mischien nog vrijwilligers werk te gaan doen.
Mijn plan is om in Argentinie te beginnen, van waar ik naar Antartica reis, Chili, Brazilie om carnaval mee te maken, Bolivia, Peru de Inca Trail lopen, Ecuador, de Galapagos Eilanden, dan met de boot de amazone door van Peru tot aan de oostkust van Brazilie, waar vandaan ik weer naar beneden naar Rio de Janeiro reis. Vanuit Rio vlieg ik nog voor ongeveer een week naar New York en dan is het weer tijd voor Nederland..
Maar eerst nog lekker veel doen en genieten. Als jullie me heel erg missen kunnen jullie me natuurlijk altijd op komen zoeken. hi, hi.
Nou ik hoop veel van jullie te horen. Ik vind het namelijk altijd erg leuk om jullie reacties te lezen en kijk daar erg naar uit.

Dikke kus en mischien tot in Zuid Amerika..
liefs corinda

Recente Reisverslagen:

06 September 2008

Echt het aller, aller laatste verslag!!

17 Augustus 2008

Van 'hola que tal' tot 'Yo bro, whats up' tot hoi

02 Augustus 2008

hey, even door een paar landen gevlogen!!

07 Juli 2008

Liefs uit bibbers Bbbbbolivia...!

16 Juni 2008

Yeh, Colombia en een klein beetje Ecuador
Corinda

heyy, Ola! Eindelijk is het dan bijna weer zover. Ben ook alweer veel te lang in Nederland geweest (1,5 jaar). Nu word het tijd om Zuid Amerika te gaan ontdekken. Dinsdag 25 september vlieg ik naar Argentinie, waar ik eerst een maand spaanse lessen ga volgen. Daarna ben ik van plan om voor in totaal een jaar rond te reizen door Zuid Amerika en mischien nog vrijwilligers werk te gaan doen. Mijn plan is om in Argentinie te beginnen, van waar ik naar Antartica reis, Chili, Brazilie om carnaval mee te maken, Bolivia, Peru de Inca Trail lopen, Ecuador, de Galapagos Eilanden, dan met de boot de amazone door van Peru tot aan de oostkust van Brazilie, waar vandaan ik weer naar beneden naar Rio de Janeiro reis. Vanuit Rio vlieg ik nog voor ongeveer een week naar New York en dan is het weer tijd voor Nederland.. Maar eerst nog lekker veel doen en genieten. Als jullie me heel erg missen kunnen jullie me natuurlijk altijd op komen zoeken. hi, hi. Nou ik hoop veel van jullie te horen. Ik vind het namelijk altijd erg leuk om jullie reacties te lezen en kijk daar erg naar uit. Dikke kus en mischien tot in Zuid Amerika.. liefs corinda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 57961

Voorgaande reizen:

25 September 2007 - 26 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: